kenape kau jadi begitu

aku x paham la nape la laki boleh jadi cam tu skali.xcukup ke seorang isteri..bukannye isteri die tu jahat pon..isteri die dah cukup baek tapi tetap nak jugak pompuan yang macam haram jadah....asal pompuan tu banyak sangat ke harta..sampaikan pompuan yang muka cam haram tu jugak kau nak..dah la kau tu xde agama..kau memang x de hati la wehhh!!
kau memang x layak nak jadi bapak
kenape kau x penah nak rase ati isteri kau??
t kalau anak kau dah besar kau xkan diaggap bapak..n anak anak kau x kan hiraukan kau pon
mase tu kau menyesal dah xde gune..
KALO BENDE NI BETOL BETOL JADI KAT MAK AKU..AKU XKAN AMBIK KESAH LANGSUNG KAT ABAH AKU..BIA DIA RASA APE YANG MAK AKU RASE, DAH BIA AKU JADI aNAK DERHAKA
DAN AKU JANJI AKU AKAN BAHAGIAKAN MAK AKU.

kau memang x layak dipanggil abah,ayah

0 comments:

Post a Comment

layannnn

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Aieyza zaza |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.